Verzending en levering
Het grootste deel van ons assortiment wordt binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd. Voor bestellingen onder €100,- hanteren wij €8,- verzendkosten(exclusief BTW), vanaf €100,- worden bestellingen gratis verstuurd.
Levertijd kan afwijken indien anders gecommuniceerd, dit kan soms ook 5 werkdagen of 2-4 weken zijn. De levertijden staan per product aangegeven op de productpagina. Als u meerdere producten besteld waarbij verschillende levertijden gelden, wordt de langste levertijd aangehouden om de verzendkosten te kunnen optimaliseren.
Pakket levering
Bestellingen onder de 30kg, worden per pakket post geleverd. Afhankelijk van het soort product(en) dat u besteld, wordt er gebruik gemaakt van verschillende bezorgdiensten. Deze bezorgdiensten leveren tussen 08:00 en 18:00 uur. Indien er niemand aanwezig is op het bezorgadres, wordt uw pakket bij de buren afgeleverd of wordt er de volgende werkdag opnieuw een poging gedaan.
Indien gewenst, kunt u altijd de actuele status en eventuele tijdstip van levering opvragen bij onze klantenservice.
Vracht levering
Voor verzendingen die erg zwaar of groot zijn, wordt er samengewerkt met verschillende transport bedrijven. Hierbij geldt dat levering altijd geschiedt tot aan/achter de eerste deur. Indien een groot of zwaar product intern nog moet worden verplaatst, houdt hier dan rekening mee. De tijdstip van levering is hierbij tussen 08:00 en 18:00 uur, u wordt geacht om zorg te dragen dat er iemand aanwezig is om de levering in ontvangst te nemen. U ontvangt ten alle tijde 1 dag van tevoren een melding dat de levering de volgende dag zal worden geleverd. Op de dag van levering is het in bijna alle gevallen mogelijk een tijdsblok op te vragen.
Beschadiging en/of missende producten bij levering
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt tijdens transport. Dit dient uiterlijk binnen 3 werkdagen gemeld te worden, zodat wij hierop passend actie kunnen ondernemen met onze collega transporteurs. Indien deze periode is verlopen kunnen wij helaas niets meer doen. Voeg bij uw melding altijd een foto toe waarop duidelijk te zien is wat er aan de hand is. Per situatie wordt er gezocht naar een passende oplossing.
U ontvangt van HorecaRama ten alle tijde een e-mail op de dag dat uw bestelling wordt verzonden, levering geschiedt vervolgens op de eerstvolgende werkdag. In het geval dat u uw bestelling nog niet binnen 2 werkdagen heeft ontvangen, of incompleet heeft ontvangen, dient u dit binnen 3 werkdagen bij ons te melden, zodat wij hierop passend actie kunnen ondernemen met onze collega transporteurs. Indien deze periode is verlopen kunnen wij helaas niets meer doen. Vervolgens wordt ook hier per situatie gezocht naar een passende oplossing.
Retourneren
Heeft u iets besteld, maar bent u toch niet helemaal tevreden? Retourneren kan binnen 14 dagen na levering van de bestelling. Bij ruilen of retourneren dient het product ongebruikt en in originele staat, inclusief verpakking teruggestuurd te worden. Indien het apparaat geheel is uitgepakt en/of gebruikt dan kan er sprake zijn van een waardevermindering. Deze waardevermindering is maximaal 35% en wordt bepaald o.b.v. de staat van het product. Wij zullen dit vooraf met u bespreken. De verzendkosten zijn voor rekening van de verzender, wij kunnen hier uiteraard in assisteren. De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd:
- RVS Maatwerk.
- Speciaal voor u bestelde artikelen (zoals onderdelen).
- Gepersonaliseerde producten (bijvoorbeeld bedrukking op kleding of glaswerk).
Indien artikelen speciaal voor u worden besteld en niet retour kunnen, informeren wij u hierover vooraf.
Retour aanmelding