Alle prijzen in de webshop van HorecaRama staan zowel exclusief, als inclusief BTW weergeven. U zult te allen tijden het totaalbedrag, met eventuele verzendkosten, en inclusief BTW berekend te zien krijgen alvorens u overgaat tot betaling. Voor alle bestellingen geldt er een minimum orderbedrag van €10,- (inclusief BTW).
Betalen bij HorecaRama is middels alle betaalopties altijd 100% betrouwbaar. Dankzij onze nauwkeurige samenwerking met betalingsverwerkers kunnen we verschillende methoden veilig aanbieden. Deze lichten wij graag nader voor u toe:
iDeal:
Middels iDeal kunt u via internetbankieren betalen met de deelnemende Nederlandse banken. U selecteert eenvoudig uw eigen bank en komt vervolgens in de inlog omgeving van betreffende bank. De gegevens van de betaling staan overzichtelijk weergeven, welke u dient te bevestigen. Na de betaling ontvangt u direct een bevestiging van uw bank. Daarna keert u terug naar de webshop en is uw bestelling en betaling direct geslaagd, wij gaan vervolgens aan de slag!
Creditcard:
Middels uw creditcard van o.a. de bekende merken visa, mastercard en maestro kunt u eenvoudig de betalingen van uw aankopen verrichten. U voert uw creditcardgegevens in op onze beveiligde omgeving en vervolgens wordt uw creditcard belast met een reservering. Aan het einde van de maand betaald u de reservering van uw creditcard af. Daarna keert u terug naar de webshop en is uw bestelling en betaling direct geslaagd.
Voor betalingen middels creditcard geldt er een maximum bestedingsbedrag van €2500,00 per transactie. Dit is om het risico op frauduleuze transacties zoveel mogelijk te beperken. Indien u middels deze betaalwijze een hogere bestedingsbedrag wilt voldoen, is dit uiteraard mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected]
Er geldt een toeslag van 1,8% op het totaalbedrag wanneer u betaald met een creditcard. Dit zijn de kosten die worden gerekend door betalingsverwerkers.
Bancontact / Mistercash :
Middels Bancontact / Mistercash kunt u via internetbankieren eenvoudig betalen met deelnemende Belgische banken. Alle klanten uit België die internetbankieren gebruiken, kunnen deze betaalmethode gebruiken. U betaalt direct uw aankoop in uw eigen vertrouwde bankomgeving. Daarna keert u terug naar de webshop en is uw bestelling en betaling direct geslaagd.
Bankoverschrijving:
Indien u geen gebruik maakt van bovenstaande betaalmethoden, kunt u kiezen voor een bankoverschrijving. Na het plaatsen van uw order kunt u zelf de factuur overmaken naar HorecaRama. Na ontvangst van uw betaling, wordt uw aankoop direct verwerkt voor levering. Let wel: afhankelijk van uw bank kan het verschillen hoe lang het duurt voordat uw betaling is ontvangen.
Zakelijke klant? Betaal op rekening met NOTYD
Voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te betalen. Dit gaat veilig, eenvoudig en snel dankzij NOTYD. Hoe dit precies werkt leggen wij graag uit aan de hand van de volgende stappen:
Stap 1: Vul in de check-out al uw gegevens correct in en selecteer als ‘type klant – zakelijk’. Gebruik uw volledige naam, zakelijke e-mailadres en probeer afkortingen te vermijden voor een juiste controle in een later stadium.
Wanneer alles is ingevuld verschijnt de betaaloptie NOTYD automatisch in het overzicht. Selecteer deze en klik vervolgens op ‘Plaats bestelling’.
Stap 2: U bent doorgestuurd naar de controlepagina van NOTYD. Hier ziet u het overzicht van uw bestelling, controleer deze nogmaals en klik op bevestiging. Er verschijnt een venster waar u uw bedrijf kunt selecteren, staat uw bedrijf er niet tussen? Geef dan uw KVK-nummer op.
Stap 3: Dankzij slimme innovatieve software voert NOTYD binnen enkele seconden een kredietcheck uit. Dit is een soepele controle waardoor zelfs ZZP’ers gebruik kunnen maken van NOTYD.
Bestelling goedgekeurd?
U ontvangt van ons de orderbevestiging en wij gaan aan de slag! LET OP u hoeft nog niet te betalen. Pas zodra wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een betaalverzoek van NOTYD met een vervaldatum. U betaalt vervolgens wanneer het u uitkomt aan NOTYD, het is ook mogelijk om voor de vervaldatum al te betalen. Veilig, eenvoudig, geen extra kosten en goed voor de cashflow!
Bestelling niet goedgekeurd?
Het kan gebeuren dat het systeem de betaling op rekening afkeurt, dit kan meerdere oorzaken hebben waar wij helaas geen inzicht in hebben. In het geval van afkeuring wordt u teruggebracht naar de website van HorecaRama. U kunt kiezen voor een alternatieve betaalmethode. Bent u het niet eens met de afkeuring? Neem gerust contact met ons op, wij kunnen de aanvraag verder onderzoeken met NOTYD.
Contant en pinnen:
In de showroom is het tevens mogelijk om contant te betalen of te pinnen. Contant betalen of pinnen onder rembours is niet mogelijk omdat onze transportpartners geen geld aannemen.